Bra!

Idag hade ja gett riktigt bra träningspass, benen känndes kanon, svarade på alla ryck och stigningar. Började med ett varv på 4min-intervallbanan och hade så mycket kraft kvar att jag orkade cykla upp jämte trappan och fullfölja varvet. Sen rätt ut i skogen och bomba på för att avsluta med ett till varv på 4min slingan. fantastiskt, kroppen lever och jag känner hopp inför Lida Loop på söndag, dock verkar det bli regn, skit med det får åka med fulhjulen bara.

nu ska jag och deadmau5 sova, har sovmorgon de-luxe i morgon.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Multivitaminer

Härligt med en riktigt kusin vitamin! Lycka till Lida Loop på söndag!

2011-06-18 @ 02:46:41
URL: http://www.multivitamin.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0