Lördag

Dagen började med ett sprättigt och hårt crosspass samt en nära döden upplevelse med tanter som inte kan köra bil, kan ju trösta mig med att hon aldrig lär göra samma sak igen.

Sen hittade jag ett köksbord jag vill ha (Maria hittade det igentligen, men det erkänner jag inte) snabbfika på väla sen till lägenheten och slipa det sista och sen hälla upp färg i pytsen och dra igång. Väggarna i köket och sovrummet är nu vita och fina. Tillomed väggarna bakom köket är målade, jag inbillar mig att det kommer damma mindre om man gör så, rätt? fel?

Avslutade med en megasallad och lite belgian style dark ale från colorado, gissa vilken!

nu ska jag ut och hämta min induktionshäll och lite överskåp. lite tråkigt att jag inte kan fota golvet som ligger under täckpappen, för det är så jevvla fint :)

herrå.

Bra musikvideo, bra låt, bra dinosaurie och rätt bra tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0