Tillbaka

Nu står äntlige datorn och surrar under mitt skrivbord. härligt.
Det har varit en skön sommar utan dumburk, man har fått så mycket uträttat både på och av cykeln. Säsongen är ju officiellt över nu, eller det var den redan efter bockstensturen men sundstrampet i lördags blev lite hårdre än jag befarat, usch ja.

Vinterns grundträning, vårens smygträning och semesterns hårdträning gav resultat i år, slutade på en 33e plats i långloppscupen i år vilket jag är fantastiskt nöjd med. Avslutningen på cupen i varberg var en blöt och långdragen historia. 95km i vattensjuk skog med vurpor och haverier och nästan kramp. På bilden har ja satt kedjan mellan hjulet och kassetten och får springa lite, tappade 7 min med fick trevligt sällskap ända in i mål.

Senaste projektet är köket i nya lyan, ser lite bättre ut i skrivande stund och spisen blir hämtad i kväll. Mycket spacklande slipande och snart målande, kommer bli grymt bra är jag övertygad om. Nästa vända till tippen blir med garderoberna som står i hallen, men först saka köket vara klart.

5te oktober åker jag till spanien igen för lite sol på huden och svett i ögonen. Ska bli jävligt skönt.

dags att skynda sig till jobbet. hej och hå. först ett litet musik tips :)

Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis till den bra-iga placeringen i långloppscupen!! Och kör hårt med köket, kommer bli mumma när det är färdigt!

2011-09-20 @ 10:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0