Nytt, Nytt, Nytt...

Här sitter jag och väntar på att bli ett år äldre med en trevlig Mac Book Pro i knät, knäpptyst och dubbelt så snabb som mitt enorma oljeborrtorn som står kvar under skrivbordet.

Kan man säga att man är vuxen nu då? Jag har fan tagit mig i kragen det senaste året och tagit mitt körkort och kör nu runt som om jag inte gjort annat. jävligt bra. Även en fin bil på väg in, WV passat ser det ut som, det ska ju gå in en massa cyklar. Sen börjar jag mitt nya jobb i morgon, spännande, mest grundläggande arbete i början, drar på införsäljning och utbildningsresa den 13de, lajbans. Sambo och lägenhet vet ni redan, men vuxen altså? 28år...

nejdå, jag kommer alltid leka och ha kul... bilden är tills vidre snodd och på bilden är det ganska uppenbart vem jag kommer jobba för. Ska försöka sova gott så jag kan börja min födelsedag med att gå upp och tvätta.



Kommentarer
Postat av: Magnevik

vad kul det låter, vad är det du tänkt göra egentligen? och vilken ort tänkte du befinna dig på? tycker dock att du kan använda dina appleprodukter som dörrstopp där de kan göra lite nytta ;P

2012-07-04 @ 00:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0