Uppdatering

Nu har jag varit i Österrike i snart 2 veckor, dagarna smälter samman, kunder kommer och kunder åker och ovanpå det har jag varit dängförkyld, sov hela måndagen vilket var skönt, nu är jag i skorna igen. Som tur är hade jag inga kunder den här sessionen och kunde vila lite. I morgon kommer det nya.då ska jag även försöka cykla lite lugnt.

Förutom kunderna har jag fullt upp med att memorera alla nya cyklar, specar och priser, likadant med alla tillbehör som Specialized tydligen har ALLT av inkl kläder. Det snurrar lite lätt i huvudet, tur att man fick en iPad med prislistor och cykel/tillbehörskatalogerna i.

(där nere ligger lilla Seefeld)
Vädret växlar från dag tilldag, ibland från timme till timme, igår satt vi ute och slappade på kvällen när det plötsligt började ösregna en 2-3mm sen slutade och det blev kanonfint igen. Dagarna med fint väder njuter man verkligen av omgivningarna och det ska jag fortsätta att göra. tyvärr ska det ösregna på mina 2 lediga dagar i helgen, men det blir säkert nån timmes uppehåll för lite bergsklättning på 2 hjul.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0