Ett litet år!

Tänk efter hur snabbt ett år går egentligen? Vad gjorde du för ett år sedan? Jag satt på stranden i Hittarp och hade det väldigt trevligt med Maria för första gången. Vi firade i smyg med att ses på samma ställe, äta samma sushi och ha på oss samma kläder, fånigt. Enda skillnaden var att jag fick köra hem(en liten bit iaf)

Det senaste året har jag fått sååå mycket gjort på och hittat på så mycket kul! Jag började med att åka och hälsa på Maria i Barcelona och medan hon var där köpte jag en lägenhet(som vi bor i nu) den totalrenoverade vi i höstas med nytt kök, nya golv och total ommålning. Sen åkte vi på träningsläger till Gran Canaria för att få igång benen lite. Jag fick ett nytt spännande och utmanande jobb i våras som jag kommer berätta om mer sen, det börjar jag med på min födelsedag. Äntligen har jag tagit mitt körkort efter många års tandagnissel och en bil med plats för 200 cyklar i är på väg.

Så igår var alla saker på min 5 punkts lista klar och det känns helt sinnessjukt bra.

Firar i helgen med att köra en 24-timmarstävling för team Specialized Sweden i ösregn och lera, hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0