Bättre och bättre

Det är synd att gnälla, hur skönt det än må vara. I grund och botten har jag det sjukt bra, synd att jag bara ska snöa in på hur fort man kan cykla. Kroppen är ju i övrigt hel och oftast ren, jag har en kanonfin lägenhet, en trevlig tjej som vill bo i den med mig och ett kul och utmanande(på rätt sätt) på gång. Så det är nog dags att släppa elittänket för jag kan omöjligt tävla med Wengelin och dom pojkarna. Cykla gör man för att det är roligt och bra träning. Nu ska jag växla ner och hitta en skön cruise rytm sen bara njuta av livet. Som i dag, Koppikaffe på tåget till Lund, kortbrallor och stödstrumpor på! I morgon ska jag njuta av Gran Fondot, söderåsen och sällskapet!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0