Sunday

Hela lördagen spenderades i Göteborg med jobbet så söndagen var bara min, härligt. Jag fick ligga och dra mig till säkert halv nio innan morgon kaffet kom in, sen fortsatte slappandet fast i soffan med lite aropresskaffe och Breaking Bad. Runt klockan 12 hade jag samlat energi och motivation nog för att gå ut och sätta mig på balkongen och köra 2 tröskelintervaller. 2x10 var precis lagom efter förkylningsförslappningen, jag måste verkligen ta tag i träningen då jag inte kört ett enda vettigt pass 4or sen jag var i england, kass!
(här är tortyrkammaren)
Maria var lite rastlös på eftermiddagen så det blev en utflykt till Ittala outlet i Höganäs, bra val eftersom vi båda får lön i morgon, suck! Dock var det skönt att få komma ut lite.

Nu har jag nyss klämmt en halv annanas som uppladddning för sängen, kan behöva lite vitamin C och sömn, det blir en spännande vecka som kommer.
 
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0