Träningen

Våren 2012 var jag sjukt laddad och ganska bra tränad, men sen gick allt i stöpet och det blev noll långlopp.
 
I år ser rutinerna riktigt tighta ut och jag jobbar för ett företag som planerar, gärna månader i förväg för att allt ska gå så smidigt som möjligt, det gillar jag. När jag var arbetslös la jag mina sista surt förvärvade pengar på en Monark testcykel med puls, kadens, tid och WATT!!! The holy graal om man vill hålla koll på vad kroppen står pall för och nu var den min. Benen är färdig gymmade nästa vecka för då går gymmkortet ut så nu på onsdag och nästa är de 2 sista passen sen kan man nästa börja lukta våren. Det var ljust ända till halv 6 i kväll, härligt!
Såhär ser det ur om kvällarna, korta-hårda och långa-hårda intervaller ute på min inglasade balkong med massa med härligt träningsmotivation i huvudet. Det ska åkas fort i långloppscupen i år, det ska svida och vara roligt på den nya hojen som dyker upp om en månad.
 
ikväl blev det en halvtimme på 210-220 watt, kroppen var lite seg efter england och en vilohelg så den fick mjukstarta, så mår jag bättre i morgon blir det 5x4 minuter på massa sköna watt.
 
sovdags snart, längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0