Trevligt

Eftersom huvudet, näsan och halsen inte känner sig så värst latjolajban belv det en helg utan träning, med englandsresan på det har det nu varit en hel vecka utan träning. Kanske skönt för kroppen då det är dags att växla upp lite i intensiteten nästa vecka. 
 
Marias föräldrar har vart bortresta ett bra tag och vi har tagot hand om deras bil, nu var det dags för den att placeras tillbaka på sturup så vi passade på att göra något roligt i Malmö. Det blev eko-veggo-brunch på Chez Madame som var jävligt smarrigt, kaffe och spirulina juice till det, något jag helt klart kan vänja mig vid. mmm
Sen vidare mot Ilva och Ikea, vi har ju en hel del belysning kvar i lägenheten och för det krävs det lite funds vilket varit jävligt ont om på sistånne. Dock fick jag reda på i fredags att jag får min A-kassa, bättre sent än aldrig. Så nu kan vi äntligen börja kolla på inredning igen. Hurra. Tyvärr finns det väldigt få snygga väggmonterade sänglampor under 2000:- som inte fästs med nån dum IKEA knipklo-arm-grej... suck.
 
Vi pallade inte mer efter IKEA så vi köpte semlor och åkte hem till mina föräldrar. Jag fick med mig allt mitt barndomslego som legat i deras källare hem, det är fan MASSOR så jag hoppas dom är glada att jag hämtat det. Nu ska jag bara få upp det på vinden utan att börja leka med det, nämde jag att det är MASSOR!!! säkert 100 liter, my gooood!
 
Resten av kvällen har gått ut på att sortera cykelkläder, Behållas, säljas, arkiveras och brännas. Ligger massa grejer på HappyMTB, kolla kolla kolla, fast 2 par byxor är redan sålda, neeto.
Nu är jag nöjd och glad, det ska bli kul att jobba lite i morgon dock är jag lite rädd för min inbox som jag inte öppnat på en hel vecka, the horror...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0