Igång

gud vad allt känns lätt när man är glad. jobbet idag gick som en dans trots mycket folk. Efter jobbet kom 2 kunder hem till mig och jag mätte upp dem och ställde in deras cyklar och påpekade vad som skulle behövas bytas ut och justeras. fan vad snäll jag är. på min fritid! (fast jag fick lite betalt) så min egen träning blev framflyttad en timme vilket ledde till pannlampa. Benen kändes stumma som sten i början men sen lättade det, det hjälper när man har något att tänka på som motverar en. jag flög verkligen upp för backarna och på tunga växlar också. härligt! sen sista kilometerna började det stänka och nu regnar det ute. tycker jag är skaplig tur!

nu väntar mat. pasta med pesto mmm

hittade även en bra bildserie som kan få beskriva helgen lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Sötaste bildserien :D Puss!

2009-04-27 @ 22:46:32
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0