Ledigt

Efter en stressig dag är det sjukt skönt att vet att man är ledig i morgon. fy fan vad gött! Efter jobbet hade jag fått för mig att cykla hem, inte så jävla smart. efter 6km var blodsockret slut och jag tvärdog. lyckades ta mig 4 mil hem till mamma och pappa. dom satt och åt ost och kex. jag åt upp deras ost. snäll jag är. sen lånade jag ett par av pappas armvärmare och rullade hem, fortfarande yr och trött. hem kom jag iaf. skönt det.

ikväll jag jag tagit hand om kroppen, frächat upp den lite. klippt naglar, smort in händer och fötter och...

...rakat pistängerna. dock är huden inte så mjuk oh medgörlig ännu. det leder till osämja och blodvite. men det blir nog bättre snart. nu ska jag lägga mig isängen och sova
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0