Tiden går så fort

speciellt om dagarna på jobbet ska gå i det här tempot. oj oj. man kommer till jobbet, sen är klockan 1 och magen vill ha lunch, sen är klockan vips 4 och sen 6 och så stänger man. vad får man gjort igentligen? jag hinner stanna upp ibland och tänka på J, det är skönt! allt blir så mycket lättare när man är glad.

efter jobbet idag var det bestämt att vi skulle grilla, sagt och gjort, Jonna, Mimmi, Hannes och jag träffades på viskängen och grillade, lyssnade på musik och njöt av solnedgången.


berättade ju om mina nyförvärvade skor igår. måste lägga upp dem här så ni får se. mmmm :D


nu ska jag sova så jag orkar cykla järnet i morgon. och på fredag, och på lördag och på söndag...

bai

Kommentarer
Postat av: Robban

Du får snart köra ett blogg-cribs och visa alla dina rides och hela lyan :)

2009-04-30 @ 10:21:51
Postat av: jonas l

Schysst skosamling. Ibland flyter livet bara på utan att man tänker på de, men så kommer man på att man lever och att man kanske skulle göra något med livet.

2009-04-30 @ 21:01:00
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Jolanta

Varför är det inte jag med Punk IPA i handen?

2009-04-30 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0