Recovery

igår blevdet lite partajande faktiskt. jävligt kul!
Så idag var jag inte så jävla pigg, blev lite omhändertagen av J med frukost och sånt. jävligt skönt. Vi åkte ut till väla ör att träffa Emelie, Johannas polare. Jag passade på att köpa en svart hoodietröja som är bra att ha när man ska ut och ninja på kvällarna.  J och Emelie stannade kvar på väla och jag åkte vidare med Freddy, ett tillfälligt hejdå, ändå jobbigt. vi ses ganska snart igen!

Låg hemma en stund och tyckte synd om mig själv tills jag kom på att det är ju inte synd om mig, woho! jag har fan semester och en cykel som väger 7kg, varför inte bara cykla lite på den? JO! Träffade Charles vid gröningen runt 7 och vi drog iväg norröver, mot Höganäs, det blev ett skönt recoverypass med bra kandens och låg puls. precis vad benen behövde inför morgondagens köttokörning i skogen.

jag var fett nöjd när jag kom hem. mörkt var det också, det är nog som folk säger, sommaren är slut nu. FAN!


här har ni kvällens låt. bara att hålla om någon som står brevid och njuta lite. så skön.



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0