Söndag i skogen

Nu ska jag skynda mig innan jag rammlar av stolen för jag är så satans trött!

Det skulle köras Mountainbike utanför Kristianstad, jag orkade inte köra så jag fick vara fotograf istället. Det innebar att jag fick gå upp halv 7 i morse för att bli hämtad halv 8, jag är fan dum i huvudet. Starten skulle inte gå förens halv 11 så ja hade gott om tid på mig att hitta perfekta stället att stå på, varvet var 5km och efter ca3km hittade jag ett bra ställe. riggade upp alla grejerna och satte mig och väntade. tog ett tag innan dom kom men när dom väl kom gick kameran varm, blixten med. Batterierna jag köpte igår som skulle vara superbra blev så överhettade att blixten la av, vilket skit!

Olsson Punkade och hängde med mig i skogen ett tag,men vad är en punka på en träningstävling, han ska vara glad attdet inte var på SM eller någon annan viktig tävling!

När alla var inräknade begav vi oss hemmåt, fast först ett stopp på Ivars i tyringe, MYCKET glass för lite pengar. om nom nom. Simon köpte mjukglass för 73:- sjukt. och han åt upp allt. äckligt! på bilden är det Thomas med 3 kulor glass. små!

gött att komma hem. slängde mig på soffan och somnade en halvtimme, kroppen var helt slut, nästan som att jag hade tränat. Slängde upp lite bilder på astorpsck.se sen, tog ett jävla tag. pleh. Olsson ringde en stund senare och undrade om jag ar sugen på pizza och eftersom jag bara ätit frukost och en liten mjukglass var jag rätt pizza sugen. Det var extra kul att få träffa Jonas innan han skulle åka hem. pizzan var rätt turkig med mycket flottig ost på tyvärr. annars bra. Fick skjuts hem sen, plockde bland mina grejer,försöker röjja upp lite och bäst som jag höll på ringde Niclas, han hade tråkigt, vi bestämde att han skulle hämta mig i fläskbilen så fort han tvättat den. DEAL! Satan i gatan vad det är drag i den. ner till havet och bada blev det, GRYMT uppfriskande. Låg och flöt runt lite och pratade om allt möjligt, semesterplaner och förhållande och sånna viktiga grejer tills mitt underhusfett inte ville att jag skulle ligga i längre, fett tråkigt, jag ska skaffa mig med hull! Sen fick jag skjuts tillbaka i köttbilen med lovord om att jag ska få åka mer i veckan.

i veckan kommer även Johanna hit, det ska bli jättekul. hon kommer redan i morgon kväll. weeeee
nu ska jag rammla av stolen och sova. BAI!



Kommentarer
Postat av: Andreas

LILLA glassen! :D vansinne

2009-08-10 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0