Vilken dag!

ja jävlar. det här blir svårt att toppa!
Jag gick upp strax efter 7 i morse, slevade i mig min gröt och hoppade i mina cykelkläder, grabbarna lera stod utanför och väntade. Det blev ett lagoma pass på 1½timme i den vanliga terrängen. Extra kul var att Jonas var med och extra tråkigt var att Simon surade och körde ifrån oss. skyndade hem för att duscha och byta om, Mimmi med vassa saxen väntade på mig. Mitt korta hår tog bara 20 min att klippa så jag satt utanför hennes salong och drack kaffe i solen i en halvtimme tills det var dags.

Jag fick ju en helkroppsmassage i 25års present av mina kära vänner, och idag skulle den nytjas! hårt! En kort musklig kille mötte min i väntrummet, jag strippade ner till kallingarna och la mig en en bänk med hål för ansiktet, sen började det. Först med ryggen, rätt skönt, axlarna var det värre med och nacken, så där grinade jag lite illa och var förvånad att jag var så stel där. När ryggen var klar var det benens tur, hade aldrig föreställt mig att dom skulle vara i så  dåligt skick. jag skrek och gnällde och bet hårt i handduken när han gick loss med händer, armbågar och underarmar på mina stackars förstenade ben. vannsinnigt att smärta kan vara så skönt. När 50 min var slut var jag svettigare än massören och benen så slut att dom bara darrade och ville knappt stå upp. sjukt vad bra. resten av dagen har dom kännts som 2 jelloshots. hoppas styrkan återvänder i morgon, så ska jag springa runt emd kameran. men fyyy fan avd skönt. ska boka en ny tid till nästa lördag.

Efter massagen träffade jag Olsson, vi käkade lunch på haket, eftersom jag bara ätit lite gröt och en kopp kaffe på hela dagen var det sjukt tomt i magen. oxfiléspett med klyftpotatis slank ner som en dans. Sen spenderades eftermiddagen med slöcykling till Råå och bad i det ljumma vattnet. underbart!!! fick nog lite sol på mig också. hurra! kanske mina äckliga stressfinnar försvinner tills på måndagkväll.

jag spenderade en timme med att sova på soffan efter badet vilket var grymt skönt, sen ville Olsson göta något och jag behövde batterier till kameran så han föreslog att vi åkte till ICA MAXI och köpte sånna. jag passade på att köpa en korg full med mat när jag ändå var igång. ha ha. dock grymma batterier, Energizer lithium, håller huuuuur länge som hellst. köp dem, du kommer älska dem.

sen glass på gröningen. kan en dag bli mycket bättre? ja det skulle den kunna, men man kan inte få allt.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Bear

Så ska en start på semestern vara! NAJS!

2009-08-09 @ 11:09:31
Postat av: Robban

Sweet! Kan du inte filma mer med din actioncam? Det är grymt...

2009-08-09 @ 18:17:21
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0