20 minuter i helvetet

Jag hatar tandläkaren... inte tandläkaren som person utan det han gör i min mun, lars är mycket trevlig man i övrigt. men när det pressas in röntgenplåtar i munnen och skrapas i tänderna så man blir yr och vill kräkas är det inte så trevligt. sen när man höra att man bitit sönder en tand så det blivit sprickor i den får jag ont i magen. inga stora sprickor men börjar det göra ont ska jag ringa DIREKT! sen fick jag hans visitkort. bläääääääää.

Jobbet var rätt soft idag. gick och pulade och plockade och sålde en räser som vi inte har fått in ännu. känns alltid roligt! pappa var på besök och fick sin cykel fixad och trixad med, matti sköttetrollerispakarna och det blev mycket förnämligt. Köpte även 2kg clementiner för 28:- riktigt fina, saftiga och goda.

ikväll blev det i övrigt rester från kylskåpet och på Spåret. spännande skit måste jag säga.

den här skivan har dock gjort mig sällskap i kväll och den är skitbra. ladda hem den HÄR




Olsson var här i gårkväll och vi kollade nazikilling film. Brad Pitt/Aldo Raine ser lite rädd ut för bjönjudens klubba.  ha ha ha. till filmn var det såklart liten bit pizza, det fårman ha ibland.

Sen blev Olsson trötter och vinglade hem.


nu ska jag laga Punka så jag kan cykla i morgon. hej hopp

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh jag vill se den filmen igen! har du den?

2009-12-04 @ 23:35:27
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Micke

jaaa det har jag. sjukt bra

2009-12-05 @ 00:06:28
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha tandläkaren. herregud kalla mig sjuk i huvet men jag får bara vyer framför ögonen där johanna säger GAAAAPA STOOOORT till dig. säg AAAAAAAAAAAAAAA.

2009-12-05 @ 02:13:22
Postat av: Johanna

Haha, gapa stort... fast det är nog oftast ombytta roller där... ;)

2009-12-05 @ 16:02:39
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0