Längtan

jag gillar inte snö... snö är kallt och äckligt.

Men när man sitter på insidan av ett varmt tåg och tittar ut på elendet är det rätt vackert.

jag fick tillbaka mina testresultat från Mattias Reck igår och ska jag vara helt ärlig var det inte mycket jag förstod, ska få mer hjälp med översättning och träningsprogramm framöver, det uppskattas.

Motivarionen blir ju rätt trytande när det är så här kallt och massa snö men jag hittade en bild på mig själv från i sommras där jag tar en "hård förning" på ringsjön runt MTB, ha ha ha. men sommrigt och kvicka ben på den bilden. det gillar jag. jag längst fram i rött och vitt.

(bilden är förövrigt snodd från http://www.frostamultisport.se/ )

nä dags att krypa i säng så man orkar sladda i nysnö i morgon. jag lär ju frysa ihjäl. skriver jag inte i morgon är jag död.

hejdå .

juste... vintersäsongens trainerlåt no.1. iaf 6 min in, hoppa direkt dit och mys


Kommentarer
Postat av: Jerker

Fin sommarbild. Vet du om att på bilden drar du loppets vinnare, Robban G? Jag tycker du skall ta åt dig lite av äran som god lagspelare :-).



Gott nytt år föresten, kommer du på trettondagscyklingen hos mig? (se under turer på ck.se).



/jerka

2010-01-03 @ 00:43:10
Postat av: Micke

jo det vet jag allt. vi kör ju för samma klubb!

2010-01-03 @ 13:00:28
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Jerker

Lagspelare var ordet :-)



13 dagen? Hade varit kul om du ville komma.

2010-01-03 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0