Jobba lördag


Japp, min tur den här veckan. fast det var ganska roligt, Björn och Abbe är roliga killar och det va fantastiskt lite att göra så det var inte så ansträngande, kunderna som väl kom i butiken kunde man serva upp ordentligt, älskar när folk går från butiken sjukt nöjda även om dom inte handlat något. Vi stängde vi ihop butiken vid 1 och jag bytte om och väntade på simon. han kom 20 över, lerig och jävlig, såg ut som om han genat genom alla åkrar han kunde hitta, ha ha ha. Sen bar det av hemmåt, mina ben var pigga som laxar, det var inte simons så han fick sätta tempot som blev strax under tröskeln vilket är en jävla bedrift, finns mycket krut i Simon! Långa tråkiga asfaltspartier kan få vilken inbiten Mountainbikare som helst att börja gråta men vi såg det som pannbensträning och nötte på, jag spurtade lite i uppförsbackar och på skylltar för att få lite ut av det. dock skönt att komma hem till värmen. Det blev 5.8mil ganska fin kvalité på träningen. Cyklen åkte in i duschen först, sen jag, sen krachade jag i soffan men några micrade potatisbullar på tallriken, kvalité? nää. somnade på soffan sen...


Vaknade av att buster ringde och ville ha med mig på fest hos Erik, kunde väll vara trevligt tyckte jag och drog på mig kläder och gick iväg. Varför är jag så dålig på att säga "NEJ" fy fan. var hemma halv 5 med en äcklig kebab i magen. jag bprde skämmas, dock nästan nykter. klarade mig ifrån dom västa shotfällorna. tack för det. nu sitter jag och sneglar på trainern, kanske skulle ge den en jävel om en timme eller 2... vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0