Intervaller

Morgonen började med styrketräning som vanligt halv 8 med buster. det kördes rygg, axklar och biceps, jag har kommit på hur mycket jag älskar att köra militärpress så det skriker i hela överkroppen, kanske mest för att Lance kör så också. he he. han är fan grym! kommer göra succé i touren, tror inte han vinner men succé iaf!

sen jobba jobba jobba för att skynda hem till nästa träningspass. intervaller på min stackars cykel som sitter fastspänd i trainern under vintern. jag älskar att hata min trainer, den gör så ont men ändå så gott. kände mig lite seg och kanske aningens otränad för att köra på så höga pulsslag men det kommer. maxade 189Bpm sista och första intervallen sen runt 176 på de andra, inte fy skamm. 800Kcal strök med. gött.

hur ser du ut när du anstränger ditt hjärta till 96% av vad det klarar av? så här ser jag ut! klad cykelpojk!

Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Happy cute cat.

Du har lärt mig att smärta är bra.

2009-01-21 @ 23:48:29
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: axl

Halva nöjet är ju graferna :D

2009-01-22 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0