Jobba Helg

Det är nått jävla otyg som jag sällan behöver göra men idag var jag så illa tvungen. tänk er själva. folk fick Januarilönen igår och alla vill handla cykelgrejer. Jag och helgkillen Abbe står i kassan... det var sjukt. jag brukar kunna hantera stress och mycket folk men idag tappade jag totalt kontrollen, och att vi har en helt ny kassaapparat hjälpte inte, slog lite fel oc hdet hade folk inte överseende med utan kom tillbaka och skällde och trängde sig och höll på, folk är sjuka ihuvudet! vi stänger 13:00 och 13:40 hade jag motat ut sista kunden. kan tilläggas att jag låser dörren så fort jag kan efter stängningstid så att fler kunder inte ska kunna komma in, men när man släpper ut folk är det alltid nån dum jävel som smiter in och verkligen inte fattar att jag vill gå hem. jag står ju där för att det är roligt. idioter. sjukt. (passande bild va)

nu är jag hemma och tänker inte lämna soffan. nu blir det starwars sen sova. ska mörda kroppen i morgon, 5 timmar distans i leran!

PEACE OUT MO-FO's

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, ja det kan jag göra :D

2009-01-24 @ 21:53:38
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Johanna

fan vilken bra bloggbeskrivning du har alltså! hihi ;D

2009-01-25 @ 21:15:56
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0