Dåligt

Satt hemma själv ikväll, det var grymt länge sen nu, det har varit folk överallt och alltid något på gång så det var jävligt skönt att få pusta ut lite. la upp lite bilder på fejsbook från midsommar och från min födelsedag. skönt att ha det avklarat. Sen tog jag cyklen och gled ut på stan, varm skön kvällsluft mot mitt efter-jobbet fettiga ansikte var riktigt skönt och med lite bra musik i öronen kändes det nästan som att flyga. zig zag mellan människor nere i stan gled jag helt ljudlöst och snabbt så tårarna rann längs kinden. vad underbart det är. synd bara att man får slut på stadskärna rätt fort när man cyklar i helsingborg. ner till havet, satte mig och begrundade lite. Visst är det lustigt att en relation till en viss mäniska kan få en att bli så konstig. jag har varit så knäpp hela våren, förlåt för det. Den glada Micke är på vag tillbaka nu.

när man funderar på det, är ens problem så jälva små och så lätta att glömma.

nu ska jag ställa mig i duchen sen blir det till att sova.
den här är till alla er anti-lovers där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0