KAFFE

Det blev slititgt på jobbet idag med, började mjukt med nästan inga kunder alls sen när klockan var 5 i 1 och butiken var proppad gick musten ur sen. suck. Det blev tröstmat med Björn efteråt. det var vi fan värda.

Var hemma runt tre, langade in massor av totalleriga cykelkläder i maskinen (som jag btw kör för 2a gången för att dom inte blev helt rena första, då är dom leriga) sen drog jag mig ner till staden för att träffa Kasper och Buster. även Otto! skönt grabbhäng och gott kaffe.

köpt med mig lite lyx hem, ska bli spännande att dra det här genom moccamastern, nån som vill vara med? lite kaffe framför touren i morgon?

Bloggen har blivit lite moddad, ska modda den mer när robban kommer förbi, kodhack här inte min grej. vad tyckt?

bai

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tycker det ser fint ut.

2009-07-18 @ 22:36:39
URL: http://vermilion.blogg.se/
Postat av: Buster

snajdig punchline!



ja kaffe när vi kommer hem från stenbrottet som du borde följa med till

2009-07-19 @ 12:31:10
URL: http://www.buck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0