SEG!

Nu börjar det bli mycket i huvudet.
Jag rör i hop saker, glömmer bort saker och slarvar. jag gillar inte att slarva, inte på jobbet iallafall. Gränsen för hur mycket jag kan hålla i huvudet på en gång är nådd och röran i huvudet försvinner inte kl 6 utan är kvar hela kvällen och hela natten... ja behöver semester. lång semester!

det blir inte bättre av att skånetrafiken bygger om spåren så det tar nästan en timme för mig att ta mig till jobbet och mitt tåg hem går nästan 10 min tidigare vilket resulterar i pga personalbrist att jag missar det och är hemma strax innan 8 på kvällen. det är är inte sundt. jag mår dåligt.

god mat fick jag idag.
så gott att jag inte han fota.



Efter jobbet var jag trött som titanic och släääääpade mig hem, har under lång tid styrt upp saker till buster så han ska få prova landsvägscykling och idag var allt klart. byggde om crossen till LVG hoj i går natt och hämtade grejer hos föräldrarna i veckan. Vi gled iväg stilla och lugnt och höll ett stilla och lugnt tempo hela vägen ut till Höganäs småbåtshamn där vi pausade kort innan hemfärd. kroppen var verkligen gjord av sten idag. ville inte alls. ibland gillar jag inte mitt jobb, idag är en sån dag, idag har det förstört mer än vanligt...

på vägen hem mötte vi Koppi Charles och 2 polare till honom, jag blev omspurtad i hittarpsserpentinen, fy vad dålig jag är... sen rullade vi hem.

nu ska jag sov så jag orkar slita mig själv sönder och samman så att alla andra får cykla. hoppas ni njuter för jag HATAR det och lider varje minut.

hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tradigt.... men det låter som om det är som vanligt på jobbet då!!!!! hoppas du får en riktigt fin semester snart. ha de fint!

2009-07-17 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0