GLUTTONY

Idag har jag surat och varit lessen, knät har gjort jätteont, jag har knappt kunnat stödja på det vilket har gjort att vänster ben är jättetrött. Eftersom det inte blivit bättre heller trots behandligt med kylande salva växer oron för att det kanske inte kommer gå över, säkerligen kommer det göra det men jag är ändå orlig. blä för knät!

Fick massa tröst av Hannes och Mimmi ikväll, massa goda ostar och salami tillsammans med smaskig öl och en fin whiskey på slutet. det var jag värd. nu ska jag ha mer kylsalva på knät och sova, ska upp tidigt och bygga ihop min suicide fixed-gear cykel.

Empati till J i kväll.

meow. godnatt

en fin bild från i söndags. jag gillar migg fluffiga hår!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack <3

hoppas knät blir bra NU!

2009-06-24 @ 00:10:45
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: jonas l

Hoppas också knät blir bra, byt ut ölen emot glass så svalkar det lite längre. :D

2009-06-24 @ 18:10:24
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0