HAMMER TIME!

Fett ös på jobbet idag, Håkan skickade mig att köpa godis för att vi var så jävla duktiga. blev ett kilo typ :D ha ha.
Jocke var grymt snygg hela dagen, han jobbade med cykelkeps, det brukar jag också göra men då skrattar folk mest åt mig. fast precis innan stängning så skulle han linda Ingrids styre med rosa linda och för att inte skita ner en andra delen la han den jävligt FAB5igt runt halsen, resultatet blev to die for. tyvärr ladies, han är gift och har 2 söta barn. kanske i ett annat liv!
Sen fick jag åka hem, whoop de fucking do. Skyndade allt vad jag kunde med ombytning och flaskfyllning och så, han inte äta något men jag tänkte att 200g lösgodis och en Jack D burgare från Viggos bore ge mig den powern jag behövde (fail!) Satte iväg ut mot kullens fyr. fullt ös, accept no substitutes! det blåste rejält, kantvind med inslag av motvind. Fick kämpa rejält för att hålla över 30 och efter 01:10 befann jag mig på kullens topp med ett snitt på 31.6. klart nöjd.
Sen hemmåt igen. tänkte att jag skulle han skön skjuts i ryggen men icke. Vindhelvetet hade friskat i och alla vimplar och flaggor stod rakt ut och var det inte kantvind så var det fan motvind igen. hammaren kom helt utan förvarning och helt utan sympati för mina ben. I viken tappade jag livslusten, fötterna började domna bort likaså händerna. Krampkännigar i båda låren och ett psyke som nästan började gråta. Jag fick låssas att sista decelitern vatten var asterix trolldryck och verkligen ta mig hem med hjälp av kroppens starkaste muskel, pannbenet! seså trött jag är.
FY FAN vad skönt det var att komma hem, orkade inte byta om, jag bara hängde upp hojen på väggen och gick rakt ut i köket och drig fram en bringare. I med gainers explotion, three in one, R2 åsens lantmjölk, vaniljyogurt och 100g blåbär. WZZZZZZZZZZ. klart. sjukt gott! sjukt nöjd!

vad lär vi oss av det här? Att man gärna ska hoppa men inte över mellanmålet och att ha en reserv gel med högt koffeininnehåll är mer regel än undantag på efter-jobbet träningarna. iaf om man ska hålla på med än en timme.

Midsommar i morgon. känns lustigt, men ska bli skitkul.

sen sista kul bild bara. (som ni märker satsar jag allt krut på en daglig blogg istället för flera under dagen)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, då kanske det räcker att kika in här en gång om dagen? Vi vill ju ha mååånga inlägg om dagen att läsa, eller okej, jag vill :D

2009-06-19 @ 00:32:03
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: anna

Men det är dock i mitten av augusti som sommaren brukar vara finast :D



Gött kämpat!

Hoppas du får en trevlig midsommar!! :)

2009-06-19 @ 08:37:22
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Joakim

FAN, med både Double Dead Guy och Laphroigh i kroppen så vet jag att jag inte kommer att cykla imorgon, men det ser satan mysigt ut med "Rocky" bilden.

2009-06-20 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0