Måndag

inte vilken måndag som hellst dock. Det är måndagen efter vätternrundan! dagen då alla vurpade cyklister kommer in och visar sina battlescars och lämnar in sina vrak till cyklar. Fick se en hel del blåtiror, skrapsår, yttre blödningar och bandage, mysigt! för att lätta på stämningen bjöd Håkan på Pizza från Vespa, mmmm, sen glass och jordgubbar till kaffet, härligt. arbetsmoralen var på topp!


Sen efter hemkomst började jag med att dra igång en tvättmaskin och laga mat, moppa golv osv. skönt. även byta sängkläder. ska bli gött att gå och lägga sig sen.


När jag satt och njöt av målgång vid vättern ringde Pierre, han och hans donna Janna kommer ner och firar min födelsedag! NAJS! Sen pratade jag med Robban och han kommer ner efter Mörksuggejakten i Juli och stannar en helg. fan det här kan bli en riktigt bra Sommar! Hoppas R tajmar HGB festivalen, så gör vi staden lite mer osäker!

nu kokar min wondergryta på spisen. PEACE!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan...vet inte om jag gillar vår "plan". har tänkt massor. och fantiserat.

orkar inte gråta mer.

2009-06-15 @ 22:25:17
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Ionna

Kul att Pierre och Janna kommer!

2009-06-15 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0