Morgonstund

Jag är vaken... jag är vaken... klockan ringde halv åtta som vanligt, tänkte börja gå upp och börja göra mig i ordning men sen kom jag på att det fan är lördag. HA! låg kvar till nio och lyssnade på musik i sängen. skönt som fan. Sen gick jag upp. drog igång lite skön musik på maxvolym. lite Super Viral Brothers kan få vem som hellst i form. Armhävningarna var sega idag så det blev bara 25+25. hur ska jag någonsin orka göra 100 på raken. Situpsen är lätt, där gjorde jag 50+50+25 utan problem.
sen dags för frukost. Blåbärsgröt, macka med kokt korv och keso på. samt alla vitaminer, mineraler och fettsyror man behöver. mums


toni ringde nyss. han vill åka en timme tidigare. hej stress. nu måste jag skynda mig. håll en liten tumme för mig på söndag kl 11. jag kom på 58de plats förra året och rullade in på 03:03. det måste jag fan slå.
dagens låt och video:


hejdå. (hoppas jag inte kör ihjäl mig på långloppscupens stenigaste och plattaste bana)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0