Öl kväll

Jag är fan ingen elitcyklist så jag får unna mig lite smaskig öl. jag älskar verkligen god öl, det behöver inte vara super rare och super limited för min smak bara det är smak och form och färg så att alla sinnen få leka. Det fick dom i kväll. Vi började med en GRYM Rouge - Double Dead Guy Ale, frukigt söt med en mild rullande beska, helt fantastiskt balanserad och jämt. underbar. (kolla färgen på flaskan och färgen på ölet)

Sen gick vi på Brew dogs trashy blonde, väldigt pricksäker sötma följt av en mjuk lätt beska. kommer bli en grym sommar öl tillsammans med lite goda grillade lammkorvar och nypotatis. Sen Mikellers Simcoe Single hop IPA, fruktigt med tydlig smak av passionsfrukt, pefekt efterrättsöl, gott till ost och frukt.

 vi njöt och skålade i fulla drag. känner mig lite trött nu. dags för sängen.

natti natt

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kanske inte elit men j'vligt duktig iaf:)

2009-06-05 @ 00:59:33
Postat av: Bear

Jag håller med, alla nudlarna, riset, keson, tonfisken, vitargon osv du äter/dricker måste varvas med lite öl ibland! Lite vardags-lyx är tusan aldrig fel!

2009-06-05 @ 01:19:01
Postat av: Robban

Snake, ölkännaren :) Snart hamnar han i morgonsoffan på tv4 halvlullig vid 07-tiden...

2009-06-05 @ 15:18:26
Postat av: anna

Det lät gött med fruktig öl! Hur får man tag på sån? :)



Tack för din kommentar förresten! Det är skönt när folk förstår hur det känns!



Nu ärrä helg! :)

2009-06-05 @ 15:57:46
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0