Rain Rain...

vilket pissigt väder vi har fått, och det verkar som att det ska stanna, över vätternrundan också. 30 mil i spöregn, kan man ha roligare? vi får väll se.

Jag har inte så mycket emot regn, iaf inte när man är förberedd på det och man vet att man har nära hem till en varm dusch. Så efter att ha lämnat en påse full med sköna grejer till Charles på Koppi hoppade jag i cykelkläderna och drog rakt ut i skiten utan att ens tveka. så blöt jag blev och så härligt det var. Pulsen dunkade på rejält efter varje litet släpp jag fick på någon av de 200 rötter som kantar vägen ut till Domsten, sen tillbaka igen, vilket flow jag hade. inget Olsson tempo direkt men jag tyckte fan jag manglade på jävligt bra.


Sen han knappt hem och duscha förens Buster dök upp, jag käkade massa smarrig pastasallad medans vi kollade på Leon the professional. sett den 100 gånger men den är lika spännande varje gång.

nu ska jag sova som en sten, en väldigt liten och trött sten.

Buena Serata caro Amico (blev det rätt?)

Kommentarer
Postat av: Ionna

impad, nästan rätt ;)

"buona serata caro amico" om du vill säga det till en vän dvs. annars är det "buona serata cari amici" (till flera stycken)

2009-06-10 @ 16:51:31
Postat av: Joakim

Laddar ganska långsamt. Låt stå pausat ett tag.

Postat av: Olsson

Jag var där ute idag i regnet och leran.. men hade inget riktigt olsson-tempo jag heller ;)

2009-06-10 @ 23:26:43
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0