Redo för vättern


Det finns inget dåligt väder, bara extremt bra kläder!
Vädret ska ju inte bli topp direkt, men jag har rustat mig med kläder så jag ska stå pall för allt. vi börjar nerifrån.
Smartwool strumpor (låter det inte mjukt, varmt och gossigt. med 100% ostympad merino ull)
Sidi Ergo2 skor, sköna, hårda och grymma
Pro regn/vind/värmeöverdrag
Vermarc benvärmare med Sportsbalm Medium under. hot hot.
Assos Mille byxor, comfy comfy. men Assos byxfett. då kan jag sitta huuuuur länge som hellst.
Craft Pro Warm underställ. fukttransporterande och värmande.
Vermarc cykeltröja med cykelcity tryck på. för att ha ett extra lager mellan mig och regnskalet.
Gore Countdown III jacka, regntät, vindtät, slimmad, snygg skön. blir fan inte bättre än det här.
Gribgrab Windster handskar för vinterbruk. ska fan inte frysa om händerna.
Vento hjälmmössa
Bell Volt hjälm. gött om man skulle råka ut för klungkrach. hoppas jag slipper.

önska mig lycka till. jag startar 03:54.

Satt hemma efter jobbet och tröståt lite godis. äckligt. jag har fan inget att deppa över länge.


ut med skiten, in med hälsan, ska se om vi inte kan få fram ruta 5 och 6 innan midsommar och ruta 7 och 8 innan semestern.

Kommentarer
Postat av: Bear

Kör hårt nu, men det vet vi att du gör!

Du är ju redan hedersmedlem i THCK.

2009-06-11 @ 23:52:22
Postat av: Andreas

Lycka till :P glöm inte regnjackan ;)

2009-06-12 @ 08:00:23
Postat av: Johanna

NÄE! Godiset! Det där är inte okej :( Skicka det till mig istället. Jag hade blivit glad...

2009-06-12 @ 18:29:20
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0