REKLAMATION!

idag kom den!
Jag upptäckte en fet spricka i min sadelstolpe i våras, tänkte inte mer på det, sen fick jag höra om folk vars sadelstolpe knäckts under färd och satt sig rakt in i låret och rivit sönder pulsådror och skit samt lämnat kvar massa kolfiberrester i benen. vilket leder till invaliditet. jag ringde Björn på Scott direkt, mailade lite bilder till Tony och efter någon vecka kom en ny pinne i kolfiber till mig. tack. ska dra på den i morgon. är lite på örat ikväll, 750ml Amerikansk finöl sabbar vissa sinnen, typ finmotoriken. lika bra att sova. i morgon kväll vankas det gristräning med Lindgren, wish me luck. benen ska dödas. detär det ända dom duger till.


kan bli en bra dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: jonas l

reklamation hos Scott? Varför de när det är en Ritcheystolpe? Förstod inte alls men skönt med hel stolpe.

2009-06-18 @ 05:20:04
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0