Snart klar

Jag var på jobbet en timme tidigare i morse. Jag mötte Jocke i verkstan i full färd med att fräsa gängor och fila bort färg från styrhuvudets lagerskålar på min Fixie/SS ram. Efter lite svärandes och lite huvudbry satt vevpartiet som en smäck och med södra sveriges rakaste kedjelinje kan det inte bli annat än grymt. Senare åkte saldestolpsklämman och sadelstolpen på. Imorgon ska styrlagret i och bakhjulet ska byggas klart sen ska jag panikskidda mellan glassätande tjockisar nere vid gröningen... (färgen gör att den syns på ca 3000meters håll, så ni lär se när jag kommer)
Det dumma knät har faktiskt hållt sig ganska lugnt idag vilket ger mig lite hopp inför helgen, ska ändå vila hela veckan ut och provtrampa lite på lördag för att se hur det håller ihop. men jag tror på min kropp, den är stark! så jag kommer nog kunna cykla utav bara satan på söndag. resten av kroppen är det inget fel på iaf, det gav jag prov på både i måndags och torsdags.

nu har jag ätit min kvällsmat, ska bara borsta tänderna sen hopp i det blå (min säng är blå och sval just nu, mmm)

Kommentarer
Postat av: Fixie

SKRIKIG färg, just det.

SÅ cool, man får nästan ont i ögonen när man tittar på den i verkligheten (bilderna gör inte färgen rättvisa)

2009-06-25 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0