Söndag

oj var det söndag idag? det kändes sjukt grymt att bara få en extra dag sådär. jag sov ut ordentligt i morse, ända till halv 11 faktiskt. sen åt jag en stadig frukost och samtalade lite med Olsson, någon form av träning skulle styras upp. Vi begav oss efter många om och men mot söderåsen. Vi han knappt parkera och bygga ihop cyklarna förens Simme var på plats. Det blev nästan 2 timmar semihård distansträning upp och ner för sönderåsen några gånger, det är en jävel till ås att vara brant.

Resten av dagen gick åt att laga mat och äta den, det blev jätte mycket mat och jag trodde inte att allt skulle få plats men det gjorde det, hurra!

när jag låg framför TVn och hade som tråkigast hörde Hannes av sig och undrade om jag var sugen på öl på Dalberg, klart! det blev en massa fina, Rouges Northwestern som är uppkallat efter skepparen Sig Hansen från deadliest catch på discovery channel. grym öl! sen blev det en Aussie, Hopinator också fin. sen lite god rom, en fin Dipa från nynäshamn och någon rökt holländare. vi delade alla ölen på 3 så man inte skulle bli berusad. God öl i gott sällskap och en liten liten berusning, det får man vara värd en söndagskväll. nu ska jag sova jättegott.

tack för idag alla som varit involverade. ni är bäst! och tacj för all peppning med mitt dåligtmående. jag mår bara bättre och bättre för varje dag som går.

Lekte lite med kameran innan. den här blev ganska bra.

Mjölk ger starka cyklister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0