Vardag

Vad skönt det är när vardagen bara flyter på, man är inne i sina rutiner med jobb och träning och mat. Man har fast boende, fast jobb med fast inkomst, man känner sig trygg. Man hinner träffa sina vänner och man kan kosta på sig vardagslyx som onödligt dyr öl och mat, lite nya fina kläder och att åka halva sverige runt och bo på hotell. jag gillar verkligen det jag håller på med, och jag är stolt över det. Det hade funnits plats för en till men just nu är det rätt bra som det är tycker jag.  Varken av eller på, skulle det hända något är jag beredd. tills dess gör jag min grej och jag älskar det.

Vätternrunt verkar inte bli så blött som förväntat,SMHI lovade 35mm på 5 timmar i morse, fatta hur mycket vatten det är. men nu på eftermiddagen ändrade dom sig till knappt något regn alls. underbart!

ska fira med att diska och jobba på tvättbrädan.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micke

någon mer än jag som kände ironin?

2009-06-12 @ 09:05:29
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0