Fika

Njuter redan av friheten från träningen, i morse runt sju ringde mamma och undrade om jag skulle med  till göteborg, mroppen kändes som om den var huggen ur ett block granit och huvdet var fyllt med fruktkräm, mamma tyckte jag lät sjuk så jag fick inte följa med. skönt. somnad eom och gick upp halv 10. bara njutit hela dagen, gled över till buster vid 3 och spelade lite Street Fighter, lördagsmys, sen ner och fika med erik och en tjej som jag tror hette tessan.

té:et i koppen var så syndigt gott så jag köpte med mig en burk hem. mums. så jag fick både en skön promenix med inslag av glada skutt och trevligt sällskap. jag måste börja jobba på mina social skills, det är lite sims varning, mina vänner har blivit väldigt åtsidosatta, så jag satsar på dem som fortfarande gillar mig, ni andra som aldrig svarar på MSN, SMS eller telefonen SKITER jag i. fuck you! ha ha!



ikväll ska vi nog dricka en öl. titta på folk och bonda! fint! nästan så jag skulle vilja ha Mustach.

peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är väldigt nyfiken på att veta var jag hamnar i ditt sociala liv.



:)

2009-03-21 @ 21:59:35
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Lindgren

Den dagen du inte har någon vän kvar. Då kan du komma till mig, så ska jag ta hand om dig... och vara din vän... :D

2009-03-22 @ 00:34:19
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Multivitamin.blogg.se

tack Andy! det värmer

2009-03-22 @ 03:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0