SÅ JÄVLA TRÖTT!

Fy fan vad trött jag är. Dels skyller jag på tidsomställningen och dels på att det här är 8de dagen på raken jag jobbar, det är man inte van vid nu när man har ett normalt jobb, på cykelringen var det ju vardagsmat att man jobbade både 2 och 3 veckor på raken ibland. men i morgon är jag faktiskt ledig. Det ska bli så jävla gött. ska göra massa najs grejer för mig själv, träna, äta frukost ute, kanske få massage, cykla, handla mat och handla inredning. gonna be a blast.

nu ska jag åka och städa butiken som serut som ett slagfält...
Pratade ut med J igår, känndes bra att förklara hur man känner, verkade som att hon förstod mig ganska bra.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0