Säsongsstart

ja nu var det igång. säsongen. Cykelsäsongen! Det började lite måndagssegt i morse som vanligt, men sen efter 1300 bara öste det på med folk. helt jävla vansinnigt, man är inte van vid det här. men snart är man van ha ha. missade tåget så vi fick åka bonnatåget ut om teckomatorp och hela skiten. tog 20 min längre tid, störigt. skönt med musik från nya podden.

väl hemma vare bara på med askungen förklädet och börja slava, laga massa mat, dammsuga och tvätta, spännande, men maten blev sjukt god, tur det, för jag ska äta samma "goop" ända tills på onsdag, då får jag pengar igen... om jag inte köper mer onödigt dyra cykelprylar.  haw haw haw

Söndagen var kanon också, måste berätta lite om den, var tvungen att hävda mig från lördagens katastrofala runda så jag fick nys om att Lindgren, olsson och Stefan skulle ut och fisa lite i skogen så då skulle jag med och spänna musklerna lite, men jag behövde lite träning så jag vämdre upp med ett 2mil långt tempolopp till rydebäck och tillbaka men en snittpuls på 165. när jag väl mötte upp pojkarna såg jag till min fasa att Paul, Hennrik och Simon också var med, uh oh. Rundan blev allt annat än lugn, det blev tävlingstempo rätt ut i halkigaste leran, äcklig fort gick det och jag verkligen slita som ett djur för att sen bli obarmhärtigt avhängd. deppigt, men jag kommer igen. 5 mil blev det och tog nästan 3 timmar med lite stopp på vägen. på bilden är jag på sista metrarna av en klättning upp för landborgen, ser jobbigare ut än vad det är. ca 182bpm.


imorgon ska jag boka tid med simon för Extreme makeover på min hoj. då ska ni få se på grejer kidz

BAI!

Kommentarer
Postat av: Bear

Fan vad najs det ser ut att cykla i en vårig skog! :D Heja Strand!

2009-03-17 @ 00:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0