"Tord, Tord, den är klaaaaar nuuu"

NU är den klar. iaf nästan. ska Stansa däcken, kapa gaffelröret och styret. SEN så. skiten landade på 9040g till mitt STORA förtret, måste hitta 40g att plocka bort så den är sub nio. men fin blev den. har inte jagat vikt iaf. (vikten inkluderar: Flaskställ, pedaler, kedjestagsskydd, skyddsplast på framväxel och aldeles för långt kapade växelvajrar)

Spec: "plastraketen" (bättre bild kommer, jobbig bakgrund, stå ut!)
ram: Scott Scale 10 kolfiber
Gaffel: Magura Durin SL 100mm
Hjul: Fulcrum red metal Zero
Växlar: XTR genomgående inkl kassett o kedja
sadelstolpe + styrstamm: Ritchey WCS
Styre: FSA (någol dyrt lätt skit)
bromsar: Hope Mono Mini pro
Däck: Continental Race King
Sadel: Selle italia SLR
Cyklist: Tjock, blek och omotiverad

efter jobbet var det fika med jansson. alltid trevligt

kalorier hit eller dit. jag kommer massbränna dem i tusental i sommar ändå så en latte hit eller dit. fuck it.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Olsson

Ju tyngre man är, desto fler kalorier bränner man / sträcka. Alltså är det bra att vara tjock om man vill bli smal :)

2009-03-27 @ 00:00:38
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: M

Olsson: sanna ord. i like them

2009-03-27 @ 00:04:57
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Bear

Nu jäklar börjar det bli porr på hög nivå! SÅÅ najs!

Du får skaffa ett par Egg Beater 4Ti pedaler för att komma sub9!

2009-03-27 @ 00:07:25
Postat av: jonas l

Nice, bara fixa motivationen då. :)

2009-03-27 @ 05:18:18
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: simon

vad e det som e genomgående??? eller du menar komplett??

2009-03-27 @ 07:27:32
Postat av: Olsson

Den blev faktiskt rätt mkt sexigare med XTR. XT är så 'lagom' svenskt tråkigt.

2009-03-27 @ 12:23:26
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Robban

Grymt snake. Grym hoj! Grymt snygg. Jag vill ha...

2009-03-27 @ 20:46:55
Postat av: gnu

"Tord, Tord, den är klaaaaar nuuu"

Jag skrattade högt!

2009-04-01 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0