Vilken dag!


Igår var en såndär genomtrevlig dag. Började redan klockan 8 med att jag försov mig och hölll på att missa hela skiten, men tack vare Olsson kom jag med ändå. Tack för det. I våran cykelklubb har vi något så fint som en VM medaljör i MTB, Benny tog brons herrarnas veteran VM i sommras, det är hårt. Han skulle guida oss runt på hans favoritstigar på söderåsen och visa lite tips och trix. Vi var ett skapligt gäng som drog iväg, det började uppåt, upp för hela j***a söderåsen, satan vad det skrek i benen men jag kom upp som 3dje man, inte dumt. Sen brände vi runt i 2½ timme på kalasstigar, dock något blött men det gick fan undan.   Väl nere vid bilarna var alla grymt nöjda och trötta. bra jobbat alla.




Sen hem fort som fan i Olssons lilla röda bil från -93, in med mig själv och hojen i duschen (mmm<3) sen upp med den på väggen, dock utan bakhjul, för det är skevt och har glapp i bodyn, får ta med det till jobbet och be någon kika på det. tradit. Ner till buster, hängade i butiken sista kvarten innan dom stängde sen fika på Koppi, eller fika och fika, mer semi-lunch, varma mackor, chokladboll och grönt té. smarrigt värre. Sen skjildes vi åt, jag drog hem och panikstädade för cykelpojkarna skulle ju komma och kolla på film senare. diska, tvätta, dammsuga, allt i ett rasande tempo. men fint blev det, ha ha. Olsson dykel in med en påse från BurgerKing. aj aj aj. så det blev hamburgare och Klunkerz, GRYM film, vilka jävla dårar, bränna ner i 60khm på fotbromsade cruisercyklar med gröva däck.



Buster dök in senare och vi gick ner på stan. tog en fin öl på Dahlbergs och det tyckte jag räckte, jag blev intvingad på hellsing, maken till pissigt ställe har jag aldrig varit med om. var kommer alla äckliga människor ifrån? fy fan. jag tokvägrade och gick hem. inte för att man blir populärast i kompisgänget när man gör så men det skiter jag i.

hoppas jag får ta det lite lugnare idag. det börjar bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0