2009

På söndag drar tävlingsäsongen igång på riktigt för min del. men mer om det i morgon, kommer nog skriva ett nervöst inlägg om all stress och nervositet.

idag var det galet på jobbet igen, folk trodde nog att dom var dom enda som varit smarta och tagit fredagen som en klämmdag för att ostört få gå i affärer och ha tid att prova och känna och klämma.... ha ha ha  HA HA HA HAHAHAHA! FAIL! det var så mycket folk att det inte fick plats med fler så folk började gå igen. min lunch bestod av en tugga på en macka mellan varje kund och lite vitargosörplandes. jisses. dagen gick svinfort, tur det, för jag hade inte pallat det tempot länge. Roligt är dock att när det är så mycket folk så köper folk vad man än plockar fram för att dom inte klarar av att folk glor på dem med stressade ögon. Sälj-övertag!

Viargoladdning? det funkar för mig, vissa öser i sig massa godis, tårta, större portioner för att fylla på glykogenlagrena. jag dricker lite vitargo i stället, vad är vitargo? Enkelt: Majsstärkelse = kolhydrater som lagras snabbt i kroppen. En påse med 75g pulver innehåller 69g kolhydrat varav 68av dessa kommer från stärkelse. smakar det gott, nej. Blir du snabbare, nej, blir du uthålligare? JA! tack!


idag blev min tävlings"outfit" klar. jag fick nya klubbtröjan! den sitter galet illa och jag har en storlek S. najs! Allt är nytt, ni börjar uppifrån.
Hjälm: Bell - Volt (ska jag ha med eller utan skärm på söndag?)
Glasögon: Rudy Project - Sportsmask m klart glas
Tröja: Åstorp CK
Handskar: GripGrab racing glove
Byxor: Assos Mille
Strumpor: CykelCity (vad annars)
Skor: Sidi Dragon2 carbon SRS

(Det är tillhöger ni ska titta om ni inte redan förstod det)

Kvällen spenderades hos Buster&Jonna som bjöd på mat, pasta! just vad jag var sugen på, underbart. Sen kollade vi på TV och film med benen i högläge. Mitt i ösregnet sprack hilmen upp en bit bort, jag vet vad som finns där. jag vill åka dit snart.


sovdags nu. ska packa i morgon. det här ska bli en spännande helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, det tycker jag du ska göra! (åka dit bort alltså!)

du står på din fot :D vilken frän bild på dig och dig! finns det två såna söta pojkar? ;)

2009-05-23 @ 00:19:45
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Olsson

Spexigt foto :) 2009års micke är helt klart lite snyggare, snabbare och stiligare. Lycka till imorgon!

2009-05-23 @ 08:45:41
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: jonas l

Bara du som kommer på en sådan bild eller? :) Självklart utan skärm, snyggast så. Ser helt klart bättre ut 09 tycker jag.

2009-05-23 @ 08:51:06
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Maria

Åstorpsck? Hejaheja ;)

2009-05-23 @ 19:53:09
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0