Dagens träning


Jag stack ut lite på vinst eller förlust idag. vädret såg instabilt ut och temperaturen var runt 15 grader, samt att jag mosat sammanlagt 21mil landsväg under fre-lör så benen kanske inte vara superglada. Men det var grymt skönt att komma ut i skogen. Pulsen var inte med helt och hållet men benen var överskande pigga så det blev blandade intervaller superkorta på asrunga växlar och längre på lite lättare. hur skönt som hellst. på vägen tillbaka kände jag mig inte helt nöjd så jag drg ut ett varv till och det gick om möjligt ännu fortfare/bättre. tack kroppen. ibland tycker jag om dig. cykeln också för den delen.


nu ska jag diska


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, det vill jag också veta! :) Sen känner man kanske igen sig lite i det där med att känna att man "kört fast". Gillar när man känner igen sig i filmer :)

2009-05-03 @ 20:42:59
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0