Glidarkväll


Buster ringde mig när jag ganska precis kommit hem och undrade om jag ville ut och glida, han var sugen på att åka inlines. Jag packade kameran och hängde med ut på räsern. Grymt väder, varm och skön kväll som gjord för att glida runt i stan. Eftersom räsern är 100% klar nu blev det några bilder som ska postas lite här och var. även några på buster när han åker. tror han kommer åka mer i sommar! keep it up dude!


nu är det fan natt. då ska man sova, det fick jag lära mig när jag var liten... så mycket dumt man fick lära sig.

(J har 2st söta katter som behöver ett nytt hem, är det någon som vill ta hand om dem och älska dem för all och evig framtid kan ni väll höra av er)

peace

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jävla fin Cervelo du har skaffat!! :)

2009-05-21 @ 10:37:23
URL: http://jonathancyklist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0