Intervaller


Idag var nog lugnaste dagen på riktigt riktigt länge. Det kan bero på att det blåste 15m/s och ösregnade. jag klagade inte, fick asmycket gjort, prismärkt, flyttat grejer, fixat cyklar på rätt plats osv. Lagom till jag slutade började solen skina men det blåste fortfarande som FAN. vad göra? jo, backintervaller, för det missade jag igår. På med paltorna och upp på hojen som verkligen vill köra fort, måste lära mig att tygla den. Den är som en galen hund som älskar att jaga bilar. phew. Körde ut till hittarp och körde upp för serpentinen 8ggr i kräkfart. galet jobbigt vare det. sen raka vägen hem, stekte massa blodkorv som får bli matlåda någon dag framöver, inte dumt :)

(klart man kan spexa medans man väntar på att pulsen ska gå ner, och varför släpa med sig ett halvt kilo vatten hem?)

nu ska jag snart ringa J och fixa tågbiljetter. HAI

Kommentarer
Postat av: anna

Ska du komma till Arvika? :)

2009-05-07 @ 16:50:14
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Men kul och fint att ni ska ses! :)

2009-05-07 @ 19:02:26
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0