Lägenhetsfix


Efter jobbet kom Mamma och Pappa förbi, Pappa hade med sig slagborren! Vi skulle rädda min haverererade sänghylla även dra upp en hylla över köksbordet och fixa en ram och lite sånt pyssel, så långt vi han innan vi blev för trötta. Sänghyllan blev rak men inte så snygg, det skiter jag i, mina väggar är så jävla gammla så dom går knappt att borra i. Den sitter även stadigt som berget nu!

kökshyllan blev skitbra, ska få ett nytt matbord av mamma så att fler kan komma över och äta middag!
Sen lyckades vi skära till passpartoun i den stora ramen och montera en av de snygga retrotrycken jag köpte från USA i våras. blev skitsnyggt. ska köpa en likadan ram och sätta upp en lika snygg bild iden med och ha brevid, sen är ALLA välkommna på mys i min soffa. (min soffa är grym)


nu ska jag göra som Ludde på jobbet. mysa med mig själv i sängen. såååå trött. imorrn ska jag dock på ölprovning! spännande :D


natti natt

Kommentarer
Postat av: Annica

Nice! :D Jag vill också äga en slagborr...

2009-05-30 @ 00:36:13
URL: http://nannica.se
Postat av: jonas l

Grymt skön soffa har du ja. Ser fint ut med.

2009-05-30 @ 16:32:04
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0