Ölprovning


Effter jobbet (efter och efter, vi smet en timme tidigare) tog jag med mig jocke till helsingborg för lite ölprovning. Det var 6 riktigt udda amerikanare som skulle provas. Mycket trevligt genomfört trots att det kom fler än det fanns plats till, det löste sig för att alla var villiga att dela med sig. Mycket anorlunda och grymt goda öl i varieande färg och form. mmm. favoriterna var nog Behemoth och Wild Dog.


jag tog med mig en skitsnygg campagnolo Piké från jobbet. sitter som en smäck och är grymt retrosnygg!


sova nu. ska upp halv 6. Heja på mig i morrn kl9 så jag vinner :D

Kommentarer
Postat av: Olsson

Kör hårt o vinn imorgon!

2009-05-30 @ 00:33:34
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Ionna

Grattis till andraplatsen!

2009-05-30 @ 12:54:44
Postat av: jonas l

fin piké. Campagnolo kan det här med stil.



Grattis till silvret!

2009-05-30 @ 16:33:47
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0