Prylar och mer segträning

Det blev sen-träning efter jobbet idag. var inte hemma förens 20 i 8 och fick stressa på lite för att komma ut. kl 20.00 drog jag iväg. benen var precis som igår sega och hårda som jobbigaste farmor-kolan på julafton. fick kämpa för att få upp pumpen äver 160bmp. men jag hade ett äckligt flow så segheten tänkte jag inte på utan njöt mest av att kunna fräsa på rejält utför och knappt tänka på ordet broms. Det är dock skönt att veta att det inte bara är jag som lider av kvällsträning och benseghet. självaste Henrik Öijer beskriver samma problem som mig (HÄR)
underbarkväll hursomhellst. (tyckte jag såg färska Race King 2.2 spår ute i domsten, vem äre som smygtränar?)

Sen när jag kom hem var det bara att dyka med huvudet först in i duschen för jag skulle möta simon och tävtta cykeln och lämna tillbaka pedalerna jag fick låna i söndags. Hojen blev jättefin. längesen den blänkte så! Sen stressa hem för jag skulle möta en kund utanför, jag ska fixa lite med hans cykel. Sen äntligen fick jag kvällsmat. OH BOY! Blodkorv idag igen. jag jublar. finns det något godare än när man stekt den i smör så den är helt krispig och så har man keso och jordgubbsylt på. AAAAAAH! delikatess! titta bara


Dags för prylarna.
I helgen körde jag ju sönder en pedal, simon gjorde ett tappert försök att fixa den men den höll i 10 min. Saker är till för att användas som ni kanske ser på bilderna, Jag beställde nya i måndags och idag kom dom. så jävla läckra.

Sågär snygga var dom i februari 2008
:
Såhär fula var dom i Maj 2009

Nyförvärvet. damn cool!


det här blev nog längsta bloggen hittils.
nu ska jag sova. känner hur ögonen börjar gå i sär. i morgon blir det en heldag i skinzen och massa junkfood. ska ju hänga av farsan som en trasa på söndag. då krävs det Viggo-power(internskämt)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bear

Hehe, grejer är till för att användas, och vitt används väldigt fort. :D



Snajsigt nyförvärv! Kapar några gram till också?

Viggo är grejer det. Jag kör Viggo-laddning dagarna i ända, kanske det som är mitt problem? ;)

2009-05-15 @ 00:19:36
Postat av: Ionna

asså Micke...det heter blodpudding, blodkorv är något helt annat.

2009-05-15 @ 07:33:28
Postat av: Micke

Ionna: du vet fortfarande vad jag menar...

2009-05-15 @ 08:56:32
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Buster

Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpudding, Blodpuddin, BLODPUDDING

2009-05-15 @ 15:36:04
URL: http://www.buck.se
Postat av: Ionna

Man säger ju liksom inte kopp när man menar ett glas

2009-05-15 @ 17:48:29
Postat av: Micke

Ionna: men jag är fan uppväxt med att det heter blodkorv. spelar roll om skivorna är runda eller halvmåneformade. om man delar falukorvskivorna blir det väl inte falupudding heller?

2009-05-15 @ 19:47:52
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Ionna

Eftersom du riktade en fråga till mig så får jag väl svara på den då :) Vi snackar inte om formen här, utan vad den heter och den heter BLODPUDDING oavsett vad du kallat den tidigare. Det är inte något som jag hittat på bara för att den är halvmåneformad. Pudding heter det för att den är tillverkad som en pudding och blodkorv har ett annat recept. Det är väl russin och lite annat i den.

2009-05-16 @ 10:19:09
Postat av: Ionna

Eftersom du riktade en fråga till mig så får jag väl svara då :)

Vi snackar inte om formen här utan vad det heter, och det heter blodpudding. Det är inte något jag har hittat på bara för att den är halvmåneformad. Det heter pudding för att den är gjord som en pudding, inte beroende på dess form. Blodkorv innehåller lite andra grejer, bl.a. russin tror jag, och är väl lite grynigare.

2009-05-16 @ 10:49:04
Postat av: Ionna

och där kom svaret två gånger :) det första inlägget ville inte komma in först vad duktig jag var som nästan kom ihåg exakt vad jag skrivit ;)

2009-05-16 @ 10:53:01
Postat av: Robban

Word Ionna +1

Snakes hoj är ögongodis... Mer detaljpics på den nytvättad! :) Jag vill ha XTR-reglage, bakväxel, framväxel... How much? Snakeprice?

2009-05-16 @ 13:21:02
Postat av: jonas l

Jag håller också med Ionna. Fina pedaler. Men dåligt att både du och jag gått över till Eggbeaters ifrån Candy, går utför.

2009-05-16 @ 18:09:48
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: jon

jonna VS micke 1-0 :D

2009-05-17 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0