Arvika By Night

Igår bjöd vi över Johannas vänner på middag, Det blev Fiskgratäng m lax och ägg/dillsås. rätt gott. inte så flådigt, men det måste det inte vara jämt. sen kladdkaka till efterätt, slår aldrig fel. Efter maten blev det öl/vin och youtube, sjukt roligt. Killar och tjejer har så olika humorsmak. Tjejerna skrattade mest åt roliga sånger och kattfilmer. jag skrattade åt cheese-run och woman get on my horse. ha ha.

Sen blev det utgång, Tikiroom, stället vi var på första gången jag var i stan "på riktigt" och melody club spelade vilket betydde att stället var packat. Så var det inte igår, bitvis var det bara vi på dansgolvet förutom killen i färjesta' kepsen som stod som i trans framför DJ båset i 1 timme. gött! Sen stängde dom kl2 då jag började känna mig lite på G... vi gick hem och åt upp resten av fiskgratängen och kollade på någon dålig skatefilm. skön kväll! tack för den.

Idag har suttit i soffan och slöat med en katt på magen. Den andra katten har varit ute och rännt hela natten så den ligger på Johannas säng och sover.  ha ha ha. Middag hos J's mamma med tillhörande yatzi och kortspel. jag kom sist i allt... otur i spel, tur i ... ja ni vet. ha ha. sags för söndagsmys nu tror jag. Ska bara hjälpa Johanna att packa. hon åker ju med mig ner i morgon, vilket betyder att jag skiter i cykelmässan. lär vara samma skit som förra året, samma utställare och grejerna har jag redan sett på internettet.

nä söndagsmys nu. hej hej

Kommentarer
Postat av: jonas l

Kul att det går bra med kärleken men tråkigt du inte kommer upp på mässan.

2009-11-15 @ 21:35:04
URL: http://cerro.dk
Postat av: JL

Rekommenderar du en tur till mässan för någon som aldrig varit där?

2009-11-16 @ 12:21:42
Postat av: jonas l

Självklart, ett bra ställe att fråga ut leverantörer och annat om någon man är intresserad av och klämma på fingrejjerna som butikerna kanske inte har hemma men kan ta hem. Plus fika i Cykelklubben.se's monter och mycket trevligt cykelfolk är aldrig fel

2009-11-16 @ 22:54:23
URL: http://cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0