Måndag

Idag har faktiskt varit en jävligt bra måndag. Sov kanske lite längre än vad jag skulle ha gjort men det var jag fan värd med tanke på helgens aktiviteter. Jobbet flöt på fint, fick massa bra saker uträttade och hade många glada kunder på besök varav en som tidigare tok-dissat oss på ett forum men nu gick det bra att handla.  ha ha. pratade lite med Björnen om val för framtiden och jag stöttar honom helt och hållet!

Fick cykla hem i ösregn, inte så ballt när man tar en omväg genom hela stan för att kolla upp en sak till en vän som inte finns, mina byxor var plaskblöta, tur att man har sin gore-tex jacka så man var torr på överkroppen iaf. HA! Matlagning stod på schemat och lite öldrickning, eftersom ingen ville hålla mig sällskap så öppnade jag en Gouden Carolus själv och började laga mat. jag är lite snål med pengarna fram tills den 12te för jag vill lägga dem på att skämma bort Johanna lite extra eftersom hon varit sjuk och kan behöva lite uppiggning. Det blev en grym "allt i kylen" röra med Potatis, morot, köttfärs, vitlök, tomatsås, massor av färsk oregnao och creme fraise. ser inte så häftigt ut men gott äre, tillsammans med en skiva ugnsrostat vitlöksbröd vare YUM!

Efter maten diskade jag upp efter mig som man ska göra. duktigt! Nu har jag även fyllt min iPod med lite skön musik så jag överlever tågresan till värmland på torsdag. ska bli jättekul att komma norrut. länge länge längesen jag var där.

ska  sova lite först bara. Godnatt.



http://icanhascheezburger.com
(jag dör, så jävla roligt)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

"en vän som inte finns". Har du låtsasvänner? ;) hihi,förlåt.det lät lite kul bara :D

Gillar att bli bortskämd förresten. Du är bra på det! Jag ska belöna dig :) Puss

2009-11-10 @ 12:51:41
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0