GO TEAM!


Lycka till i Paraolympics Jocke! du har vårt fulla stöd. (nu blir jag säkert stämd för förtal, men jocke kan bjuda på sig själv. det gillar jag)

skrev ut lite bilder också. nu ser jag dig varje gång jag går ut och varje gång jag kommer hem.

vi får mycket fikabröd på jobbet. det här är bara en bråkdel. nu ska jag sova. hejdå


Höll på att glömma kvällens låt, som är ett intro till en bizzart bra japansk tecknad film som heter Paprika. se den och njut av hur din hjärna skrynklas ihop till en liten boll när du försöker följa med i handlingen.


godnatt (imorgon ska jag försöka orka tvätta min cykel, missa inte det)

Kommentarer
Postat av: Johanna

thihi :) :*

2009-10-06 @ 22:56:44
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Bear

Haha, Jocke är underbar! :D



Jises vad äckligt det blir när man ser så mycket fikabröd på samma gång, och man vet dessutom att man ätit från de flesta av dom. :S :D

Tur man är avidentifierad, så man inte kan misstas för en fikabröds-fantast ute på stan!

2009-10-06 @ 22:57:46
Postat av: Andreas

Vilka gottegrisar! tur att ni tränar mycket annars skulel ni va feeeeeeeeta!

2009-10-07 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0